Prov och planering

Nu har det provats idag. Geografi och Samhälle B. Sedan kom Amanda över när jag satt och klagade som mest över alla tv-kanaler som inte funkade. Mamma och jag konstaterade att vi aldrig har tittar så mycket på SVT och TV4 som vi gör nu när vi har 220 andra kanaler att titta på. Det känns ju som ett misslyckande.

Nu har jag och Amanda planerat lite inför sommaren och det verkar som att vår kos drar mot Italien igen. Det är ett säkert kort. Så förhoppningsvis blir det ett litet gäng som drar ner till den italienska rivieran i sommar och solar och badar och dricker gott vin. Det skulle vara najs. En opretantiös semester i min smak.
Utan vare sig fjortisfyllor eller överdriven fjortisdunk.


Badalucco hösten - 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0