I'm going to heaven when I die, so I really don't give a damn

Jag har gjort det igen. Precis som i somras har jag gjort något dumt.

Jag gick hemifrån sist imorse och när min syster kommer hem, så står dörren vidöppen. I all min hast glömde jag väl att stänga dörren, så mellan 8 och 15 har dörren varit vidöppen. Brevbäraren la vår post på tröskeln lite snällt och mer än så var det inte. Men ändå. Hur blir det när jag blir ensamboende sen? Jag kommer inte ha några saker kvar i min lägenhet, folk kommer kunna gå in och låna mat, "åh nej, vi har glömt att köpa toalettpapper! Men! Vi kan ju bara gå in till Ellen och låna lite :)". Men men. Det löser sig väl det också, jag är mest frustrerad över vad lite sömnbrist kan göra med mig.

Isak Strand - I'm going to heaven

Kommentarer
Postat av: din franska vän

ellen, du är för gullig!

2008-11-12 @ 20:07:32
Postat av: Towe

Du ser, det är inte bra att vara flitig dagen innan, det ger konsekvenser direkt ;-)

2008-11-12 @ 21:46:11
URL: http://towiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0